glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource

Friday 29 April 2011

Nak Cari Hubby Baru Part 2;)

hallo pakcheq-pakcheq dan makcheq-makcheq..hehe,,mesty korang terase tua bila bace blog aku nie kan?lepak lah beb,zaman sekarang pakcheq-makcheq semua rudget eh?bkn2 maksod aq still look young lagi la kan?mcm kita?hahaha..
okay2 berbalik pada entry aq hari nyh..memandangkan hari nie aq langsung tak de keje.melainkan membuang mase aq yang memang selalu terbuang nie..aq nk sambung balik sal cite semalam?bab kte Aihara Hinata cer cite cer cite??yew2 sabo2 shouka nak mule larh nie..shouka too nme anime aku.genk aku ny byk yg pakai name ala2 jepun gitu. tak dapat muke dpt name pon jd lah kan?just call me oka;) alolololo..sweetnyer,<--->okay.kalo korang bace entry aq semalam yang Nak Cari Hubby Baru too..so?korang mesty da tau jln cite permulaan kan?(yang tak bace too angguk jela kepale too buat mcm korang bace k)hari nie aq masih lagi tak dapat pastikan pilihan hati aq yang sebenar-benar-benar nya..(mcm lagu biso bonar jeh) otak aku yang telah semakin sewel mcm membe aku  Fatin Nurliyana ckp..Hari nie aku langsung tak jumpa A n B..aku takda mase pon nak cari..bia r..lagi lame aku tgk kang lagi parah hati aku yang tgh mbuak2 nyh..kang elok-elok A dgn B da dtg plak yg baru Si C pulak kang..haishhh,,lagi pening otak aku jakgi aku ny nudah tergoda....Wat mase ny..A sedang menunggu tuk jadi hubby aku..tapi dalam keadaan sekarang nih..belom ade apew-apew kemajuan lagi r.Si B pulak?haty aku mmg meronta2 nak B jadi Hubby aku..tapi mcm aku cite smalam B too cam perfect sgt..sume pakej adew.. tapi bagi aku kalo xda pon aku still nak jugak tp da ade?kre satu klebihan lah kan?so??????? aku akan gunakan cuty ny.tok berpikir dgn sewaras-warasnyer...tok membe2 aku yang tertanya2..jgn tanye aku face to face k.aku xbole cte lagi..sorry..da btol2 t bwu aku declare to world my hubby tu k? kalo ta jadi kunk?maloo la aku kan?kalo nak taw kesudahan troskan membaca;)
P/S: yew..loceng balik da berbunyi..owh yeah?let's friday nite dude!
        nak tgk prince william and kate middelton kawen;)so cweet;;
      mya,i love u 2345678910 la weh!hahhaha..
thax sudi bace:)

1 comment:

  1. hoi2 apa nma aku tba2 mncul dlam blog ko nie?
    haha
    adakah aku mngenali MISTER A n B ko tu?
    ngee~

    ReplyDelete