glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource

Wednesday 11 May 2011

.E.G.O.

                                                                E.G.O
ape makne perkataan kat atas nih ek???entah sejujurnya aku pon tak taw sampai sekarang ape maksud sebenar disebalik tiga huruf nih..tapi yang aku tersangat pasti sekarang nih..tiga huruf nih dah semakin meresap kat dalam diri aku..aku pon musykil kenapa lah aku bole jadi ego sangat sekarang nih..ego nih dah jadi sebati dengan diri aku..tapi penyakit nih tak datang selalu..dia datang pada mase tertentu jeh..terutama apabila hal tue melibatkan kaum adam..haishhhh..lagi melambung-lambung tinggi lah saham ego aku.mengalahkan saham nikkei di jepun kau!tapi aku nih takla kejam sangat..bukan semua lelaki aku akan tunjukkan ego aku..ade jugak yang mendapat layanan baik punye dari aku..hehe..sape lah tu kan?tapi yang pasti memang ramai lah kaum adam yang cakap aku nih sombong sebab aku tak layan dorang..hekeleh!kecoh la lue mamat?suke hati waa la nak layan lue ke tak nak?topup gua lue tolong bayar ke??aku sedar semua nih terjadi selepas insiden tahun lepas sebelum aku spm dan selepas aku putus disebabkan orang ketiga..aku mula menutup pintu hati aku untuk sesiapa pon..saket bai rase dia..fuh!!!! bertambah saket bila dua orang yang antara yang paling aku sayang gila babi khianat kepercayaan yang aku bagi..makan dalam ko tau??padan lah muke korang?dulu elok-elok aku simpan ego aku letak bawah katil korang buat suke-suke korang jeh kan?skarang aku dah ambik balik ego aku yang dah berhabuk tuh?jangan nak tanye lah kenapa aku jadi camni??suke haty mak bapak aku lah..selama nie korang buat suke hati aku tak bising pon kan?lepas tuh??aku cume nak cakap sorry lah dekat mane-mane mamat yang beratur nak tackle*bajet hot je kan?*aku kat luar sane tuh..aku dah pasang tembok lah kat hati aku nih..memang tak dapat tembus punye..
tembok khas yang dibina khas menggunakan bahan 100 kg simen kekecewaan+ 10 kg keegoan..aku nih tak hot pun,,setakat cute ade la sikt*nak jgak ko kan zie* so tak payah lah nak tunggu aku..banyak lagi pompuan hot kat luar sane..aku mintak maaf..walaupun ade antara korang yang tak bersalah..tapi keadaan memaksa aku..untuk mat-mat yang asyik mintak maaf tak sudah-sudah tu.hentikanlah..aku da maafkan..yang nak rujuk balik pon*cam kawen je* tak payah la susah-susah..korang yang buat aku jadi macam ni..jadi jangan nak cakap banyak..kesimpulannye...Azierah Rahmad bukan lagi perempuan lemah yang mudah mengalah kepada orang lain terutamanye lelaki..macam dulu?Azierah Rahmad sekarang sorang perempuan yang tinggi dengan dengan keegoannye..tidak lagi tunduk pada lelaki dan mengalah untuk orang lain..NEVER!!!
p/s: dalam hidup nie kadang-kadang memakse kita untuk mementingkan diri sendiri untuk berjaya.
p/s:i have forgive you all for what you have done to me..and i hope u will do the same..BUT! i will never forget it for the rest of my life.
p/s: donno myself anymore;( aku bukan aku....

thax sudi bace;)

No comments:

Post a Comment