glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource

Tuesday 10 May 2011

Nak Cari Hubby Baru part 3;)

haha hihi huhu..;) im so happy...yeye aku ade hubby???pahal????lu jealous?cemburu..biar r..ade masalah kalo aku nak bagi tayang kat semua orang yang aku ade hubby?aku tengah happy??tak payah nak kecoh..kalo korang bole adew hubby asal aku tak bole pulak kan?huhu..asal nak emosi terlebih nih?hai..entahlah terlebih hormone kot hari niy..asyik berkepit jew kan?dah-dah..jangan nak merepek..7 MAY 2011secara rasmi nye aku ingin menamatkan segala spekulasi,gossip-gosip 'cool', dan juga segala anasir-anasir yang cakap aku tak mampu memiliki 'dia' ok?sekarang 'dia' dah pon sah menjadi milik aku?so?kau ade???hahaha...ok-ok untuk korang yang dah mengikuti entry nie drpd part1 sampailah sekarang..aku just nak ckp thax so much sebab follow love story aku..alhamdulilah,,kisah aku nie berakhir  dengan HAPPY ENDING..aku memang tak dapat bayangkan la kalo kisah aku niy sad ending..memang aku menaip sambil henjut-henjut bahu..hingus meleleh sampai kat lantai..aku sedut balik..aku kan *siput sedut*?..untuk aihara hinata yang menjadi org pertama dpt bertentang mate dengan hubby aku tuh..jangan gatal-gatal nak ngorat pulak ek?dia aku punye..
kita kan dah berpunya;p)tapi aku rase memang dia tak de felt dgn sape pon kecuali aku;)..sebab dia mmg tak de perasaan sikit..hehe..tak tau la pasai ape aku bole jatuh cinta dgn dia nih..oh ye??mesti nak tau sape hubby aku kan???ok?ade dua? A dan B?remember??tapi aku niy tak lah tamak sgt nak sampai dua..satu cukuplah..aku kan setia?*muntah* Si B la yang malang tuh;)hahaha..malang sbb jadi sayang aku,tapi aku untung dapat dia..tq b;)loviusomuchyketat hehe..ha??ape jadi dgn Si A??dia kate allright..ala.aku berani jamin sekarang org tengah line up tunggu dia..tinggal pilih je kot?hot stuff??and i take this appportunity*betul ke eja cmni?* to say tenkiu so much! khas dari lubuk hati aku yang paling dalam*sambil wat muke suci lagi kudus* untuk pakcik sorang nih..yang sentiasa setia menjadi org tengah antara aku dgn B..and setia menjadi penghubung antara aku dengan B niy..kalo aku rase tibe-tibe rindu B and lupakan si A?*terok kan?*aku mintak tolong dia lah..sbb pakcik niy lah..aku jumpe B..kalo tak?mungkin sekarang aku dengan A?A bile-bile aku nak aku leh jmpe..nak buat camne?dah jodoh*alhamdulilah*

sape lah pakcik tu?sape si B ni? A ni manusia ke allien?wuuutttt mesti yang tengah bace and taktau pening kepala kan?dah macam novel jeh..byk sgt watak..hahhaha..
okay..di kesempatan nih..aku nak ambil kesempatan yang aku sempat2kan jugak tuk tunjuk at korang..
gambar jelaa..byk chanteq nak real?boleh belah!hahhahahha..takde lah..bole nak real tapi jumpe aku dulu r..
kalo tak cmne nak jmpe?kenal ke korang??kan???


                                            Si A yang setia menanti..sorry;(

                                                      loviusomuchylorhb;)


                     pakcik yang setia dengan aku.sayang pakcik.tenkiu;)

nampak same tapi berbeza tau...
haahhahaaahahhahahahahahahhahahhahah;)
lue kena beb!hihi..okay so dengan niy terjawab lah soalan yang bersarang dalam kepala hotakk karang akn?
loves u so muccccccccccccch baby!*rase cam nak ckp babi jew*;P
doakan kami berkekalan...;)
P/S:akan ku bawa kau kemana sahaja wahai sayangku;)****                 
terima kasih sudi bace;)

No comments:

Post a Comment