glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource

Wednesday 11 May 2011

top 5??huh!! NOT BAD!;)

firstly nak cakap yang aku agak sedih because name aku and family tak de dalam senarai trip to tioman..
sekarang aku tak sure aku pegi ke tidak?satu bas dengan dia ke tidak?dapat berjimba-ramba buat kali terakhir ke tidak?haishhhhh...malaz la nak pikir..aku dah hilang mood r..ade pegi..takde sudah..

okay?now the happy part for me??happy ke?not to happy lah..just a bit kot.huhu..;)selama nie aku pendam je perasaan aku..aku pura-pura happy+bahagia*padahal rase nak bako je* bile nampak dia dengan perempuan tue..merangkap kawan baik aku*layak ke?*entahlah..malaz nak pikir..kau nak sangat?hammmbeeekkk!..otak aku asyik cakap yang dia dah lupakan aku..tapi hati aku selalu berbisik dia sentiasa mengingati aku dimana-mana dia berada?dengan siapa dia bersama?dia sedang berbuat apa?aku sentiasa ade..im always her zie;) forever and ever..kenangan aku dengan dia terlalu banyak dan istimewa bagi aku..tak jual kat mane-mane..cube ko tanye mane-mane supermaket ke,kedai runcit ke?"saye nak beli kenangan saye dengan mr*****??ade jual tak?bape harga pon takpe saya sanggup bayar..konform tauke tu tempah wad khas tuk kau..kalo tanya dia entah hengat ke tak??biar lah..bagi aku cukuplah dia sentiasa mengingati aku dan tak pernah lupakan aku..
ape yang happy tu?ok tadi ofice aku nie ade probs dengan server..so the whole company tak dpt buat kerja disebabkan sistem tak berfungsi dan tak dapat dibuka..dengan itu maka semua pekerja tidak kira lah atasan mahupun bawahan macam aku pon mulalah aktivity berjimba-ramba dengan gembiranye,,ade yang bukak table ping-pong kat tingkat atas..*3 game kot*,ade yang bukak laman gossip,,ade yang bukak warung kopi pak munawir..dan aku????memandangkan kak ieqa*trainee yang dah jadi sis aku;)*datang nak ambek report dia..sambil-sambil tue online..facebook of couse..takkan aku nak terkebil-kebil tengok je kan?aku dah lame nak mam*** tak bukak fb tu..ade lah hampir sebulan..lame tuu..selalunye seminggu sekali aku mesti tanya kabar fb aku tuh..tapi memandangkan aku agak busy sejak-bermenjak ni..jadi aku clash kejap dgn fb aku tuh..so?tak tau ape kabo dia?sihat kah?saket kah?maty kah?jadi aku mintak tolong kat kak ieqa bkak fb ak melalui fb dia..tak on pon..just melawat wall aku jeh..macam biase lah status kengkawan..happy msok u?bengang dengan bf/gf..bla..bla..bla..then..something that catch my attention..Ahmad Zulhairi tagged Azie Iera in his top friend album..what??hahaha..cam tak caye jew doh..selama nie memang aku tak pernah nampak link fb dia kat wall aku..never ok?nie first time lah..aku nombor berapa?nombor 1??haishh tak mungkin..dah konform2 lah si syg dia tue..aku nombor 5 lah..but still im happy;)top 5 kot??dia tak pernah select nama aku kot..kawan dia banyak kot??terutama pompuan..kenapa aku???why me?ha..mungkin kebelakangan nie aku ade kaco dia kot,haha..itu cukup menunjukkan dia still ingat aku.alhamdulilah..kalau dia nak dia bole je letak aku nombor 10 ke?20 ke? takpon tak payah letak?tapi camne pon..aku tetap happy..im still his top,,hehe..and ade lagi satu yang buat aku gelak guling-giling..satu soalan maut?What wiil you do without Ahnad Zulhairi?aku rase nak jawab *wat bodo jeh*..hahaha..
baru sekarang nak tanye?asal tak tanye mase twon lepaz?mase ko dengan dia?hai,,hati aku dah keras..setiap kekecewaan yang aku alami mengeraskan lagi hati aku..tapi yang pasti takde kekecewaan yang aku alami sesakit kekecewaan aku dengan dia..sakit camne? no words in this world can show it..only god knows it for sure..because it hurts deeply-deeply and deeeeepppply until no one can see it..just want to say thax to kutik..for making me love u..for make me as ur top fren..and for make me felt the painful love that i ever had..thank you so muchy!

p/s:happy sebab name aku dah ade dalam list to tioman and the*worse* part is aku satu bas dengan dia;)
p/s:gendang-gendut tali kecapi kenyang pwot suke hati..hahaha.thax to Chik Damahuri*lead hex*sbb blanje makan MCD td..sedap wook makan free..
p/s:still waiting for upu result  second chance.hope i can make it amin;)
p/S:esok dia cuty..hurmmmmm.........gonna miss him dude.hahaha..
           THAX SUDI BACE:)

No comments:

Post a Comment